Sabatina2014

10. - 11. listopada 2016.
Split

3. - 6. studenog 2016.
Neum, Mostar, Čitluk, Međugorje

SABATINA 2016.



PRIJAVA za ocjenjivanje kvalitete i izgleda proizvoda

PROPOZICIJE za sudjelovanje u ocjenjivanju

PRIJAVA za izlaganje na Burzi vina

PONUDA za promociju sponzora, donatora i izlagača

Opći uvjeti izlaganja na sajmu

OBRAZAC za rezervaciju smještaja


SABATINA 2015.


NAGRAĐENI proizvođači

FOTO Galerija

KATALOG izlagača i proizvođača

IZVJEŠĆE sa Sabatine 2015.


ARHIVA SABATINA

SABATINA 2016.


Poštovani prijatelji Sabatine,

Sabatina 2016. spremna je za novi iskorak.
Prvi put se održava na teritoriju dvije države – Hrvatske i Bosne i Hercegovine.

Sabatina godišnje okuplja vinogradare, vinare, vinarske zadruge i tvrtke, znanstvenike i stručnjake, sommeliere, proizvođače i distributere vinogradarsko-vinarske opreme, ugostitelje, trgovce, predstavnike resornih ministarstava, medije i druge sudionike vezane uz vinogradarstvo i vinarstvo. Cilj je Sabatine edukacija i povezivanje vinogradara i vinara međusobno, sa strukom, te s ostalim gospodarskim subjektima izravno vezanim za vinogradarstvo i vinarstvo.

Interes za sudjelovanjem na Sabatini pokazali su vinari iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Francuske, Austrije, Mađarske, Njemačke, Italije, Slovenije, Srbije, Crne Gore i Makedonije.

Kao plod dugogodišnje poslovne suradnje, kontakata i iskazane želje inozemnih vinogradara i vinara, 26. međunarodni susret vinogradara i vinara po prvi put će se održati na teritoriju dvije države – Hrvatske i Bosne i Hercegovine.

Organizatori Sabatine Zadružni savez Dalmacije i Hrvatska udruga vinarskih gradova, imat će potporu suorganizatora na teritoriju BiH – Federalnog agromediteranskog zavoda iz Mostara.


HRVATSKA

U Splitu će se 10. i 11. listopada 2016. održati Gospodarski forum o vinogradarstvu i vinarstu, Vinski forum – promocija i degustacija vina Sabatine uz susret vinara, ugostitelja hotelijera i trgovaca, te multimedijalna prezentacija: „Sudbina splitskog vinogradarstva“ uz predstavljanje knjige „Splitske povijesne iskrice“, a sve to uz prisustvo stalnih medijskih partnera Sabatine. U razdoblju 10. – 19. listopada 2016. izvršit će se ocjenjivanja vina i jakih alkoholnih pića pristiglih na Sabatinu.

BOSNA I HERCEGOVINA

Trodnevni program Sabatine, koji uključuje sajam vinogradarstva i vinarstva, stručna predavanja, praktične radionice, degustacije i izložbe proizvoda, održat će se od 3. - 6. studenog 2016. u Neumu, Grand hotel Neum. Organizirani studijski obilazak vinogradarsko-vinarskih destinacija uz praktično vinogradarstvo i povijesno-turističkih znamenitosti obuhvatit će Međugorje, Mostar i Čitluk.

Na sajmu vinogradarstva i vinarstva, te burzi, izložbama i degustacijama vina svoje proizvode predstavlja 300-ak izlagača – vinarskih zadruga, OPG-a, obrta i tvrtki iz Hrvatske i inozemstva.



PREZENTACIJA NA SAJMU VINOGRADARSTVA I VINARSTVA

Svoju tvrtku i proizvode možete promovirati u okviru programa Sabatine i/ili izlaganjem na Sajmu vinogradarstva i vinarstva. Detaljnije informacije o promociji i izlaganju pogledajte u ponudi:

PONUDA za promociju sponzora, donatora i izlagača

Opći uvjeti izlaganja na sajmu




DOSTAVA UZORAKA VINA I JAKIH ALKOHOLNIH PIĆA NA OCJENJIVANJE

Uzorci vina i jakih alkoholnih pića dostavljaju se do 30. rujna 2016. (petak), s iznimkom mladih vina koja se mogu dostaviti do 14. listopada 2016. (petak).


Uzorci vina i/ili jakih alkoholnih pića za ocjenjivanje i sudjelovanje u natjecanju mogu se dostaviti u:

SPLIT
od 1. do 30. rujna 2016.

OSOBNO ili POŠTOM radnim danima od pon.-pet. u vremenu od 8,00 – 14,00 sati na adresu:
Zadružni savez Dalmacije, Split, Kamila Tončića 4

ZADAR
dana 30. rujna 2016.

OSOBNO u vremenu od 9,00 – 14,00 sati na adresu:
Poljoprivredna, prehrambena i veterinarska škola Stanka Ožanića, Zadar, Dr. Franje Tuđmana 24/h.

MOSTAR
od 1. do 30. rujna 2016.

OSOBNO ili POŠTOM radnim danima od pon.-pet. u vremenu od 9,00 – 15,00 sati na adresu:
Federalni agromediteranski zavod (Laboratorij za vino), 88000 Mostar, Biskupa Čule 10, BiH

Mlada vina mogu se dostaviti do 14. listopada 2016. Na navedenu adresu u Splitu i Mostaru.

Ocjenjivanje kvalitete i izgleda proizvoda po pojedinim kategorijama vrši pet zasebnih povjerenstava, sastavljenih od renomiranih certificiranih ocjenjivača, a proglašenje najboljih proizvoda tj. Šampiona Sabatine događa se na Sabatini dana 5. studenog 2016. u Grand hotelu Neum.

PRIJAVU i PROPOZICIJE za sudjelovanjeu natjecanju možete preuzeti ovdje:

PRIJAVA za ocjenjivanje kvalitete i izgleda proizvoda

PROPOZICIJE za sudjelovanje u ocjenjivanju

Sve dodatne informacije zatražite u Zadružnom savezu Dalmacije.

Vaše proizvode možete i samostalno predstaviti na Sabatini putem degustacijskog štanda na Burzi vina. Obrazac Prijave za izlaganje na Burzi preuzmite na donjem linku i popunjenog pošaljite do 20.10.2016. na fax. 021/348-408 ili mail info@zsd.hr

PRIJAVA za izlaganje na Burzi vina




REZERVACIJA SMJEŠTAJA NA SABATINI U GRAND HOTELU NEUM

Cijene smještaja i prehrane u Grand hotelu Neum:

Boravišna pristojba nije uključena u cijenu i iznosi 1,6 KM (cca 6,00 HRK)


Cijene pojedinačnih obroka za sudionike koji nisu na noćenju u Hotelu iznose:

vanpansionski obrok (ručak ili večera): 21,00 KM po osobi i obroku / cca 80,00 HRK po osobi i obroku

svečana večera (subota, 5. studenog 2016.): 26,00 KM po osobi / cca 100,00 HRK po osobi


U cijene je uključeno:

PDV

Parking za sudionike Sabatine

Korištenje Interneta u Hotelu

Korištenje bazena s grijanom morskom vodom, saune, parne kupelji i fitness centra



Sudionici Sabatine sami vrše rezervacije smještaja izravno Hotelu, popunjavanjem Obrasca za rezervaciju smještaja i slanjem na mail:
prodaja@hotel-neum.com ili fax: 00387 (0)36 880 077

OBRAZAC za rezervaciju smještaja


Dodatne informacije u vezi smještaja u Grand hotelu Neum zatražite na tel: 00387 (0)36 880 078
Kontakt osoba u Hotelu za rezervaciju smještaja: Dario Maslać

Detaljnije informacije o Sabatini potražite u Zadružnom savezu Dalmacije na tel. 021 348 388.





JUBILARNA 25. SABATINA


VATROMET ZA 25. ROĐENDAN!

U organizaciji Zadružnog saveza Dalmacije i Hrvatske udruge vinarskih gradova, pod visokim pokroviteljstvom predsjednice RH, u Bluesun hotelu Alga u Tučepima održan je jubilarni 25. Međunarodni susret vinogradara i vinara Sabatina 2015. Pokroviteljstvom su Sabatinu podržali Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo poduzetništva i obrta, Ministarstvo turizma, Hrvatski centar za zadružno poduzetništvo, Splitsko-dalmatinska županija i Općina Tučepi.

Sabatina, najstariji hrvatski vinarski susret, proslavila je svoju 25. godinu, a rođendanskom slavlju pridružili su se vinari, vinarske zadruge i tvrtke, ljudi iz struke, predstavnici ministarstava i drugih resornih institucija, ugostitelji, trgovci, mediji i drugi sudionici vezani uz vinogradarstvo i vinarstvo iz hrvatskih vinskih regija i inozemstva.



ODRŽANA MEDIJSKA KONFERENCIJA NAJAVE 25. JUBILARNE SABATINE!

Novinari su imali prigodu kušati neke od proizvoda koji će biti predstavljeni na Sabatini u tijeku bogatog programa koji se održava 5. do 8. Studenog u Tučepima Za ovo jubilarno događanje je posebno osmišljen niz iznenađenja. Hrvatski otočki proizvodi, proizvodi županija, zadružna vina i ulja na izložbi i degustacijama… samo su neki od posebnih elemenata programa.

Medijima su predstavljeni i zanimljivi podaci prikupljeni kroz 25 godina Sabatine. Istaknuto je i da je 80 posto svih zaključaka i predloženih mjera za unapređenje vinogradarstva i vinarstva donesenih na dosadašnjim Sabatinama i ostvareno.

Sabatina, će kao i svake godine okupiti najavljene vodeće vinare iz svih hrvatskih vinskih regija i inozemstva, vinogradarsko-vinarske stručnjake, sommeliere, dužnosnike resornih ministarstava, predstavnike turističko-ugostiteljskih objekata i trgovačkih lanaca, tvrtke vezane uz vinogradarsko-vinarsku proizvodnju i medije...


Sabatina, najstariji hrvatski vinarski susret, 25. godinu za redom okupit će vodeće vinare iz svih hrvatskih vinskih regija i inozemstva, vinogradarsko-vinarske stručnjake, sommeliere, dužnosnike resornih ministarstava, predstavnike turističko-ugostiteljekih objekata i trgovačkih lanaca, tvrtke vezane uz vinogradarsko-vinarsku proizvodnju i medije.

Bluesun hotel Alga u Tučepima domaćin je jubilarne Sabatine koja će se održati od 5.-8. studenog 2015.

Trodnevni program Sabatine otvoren je za sve posjetitelje bez plaćanja ulaznice ili kotizacije, a sadrži stručna predavanja, radionice, degustacije, burzu i izložbu vina i jakih alkoholnih pića, ocjenjivanje kvalitete i izgleda vina i JAP-a uz proglašenje Šampiona, studijski obilazak vinogorja uz praktično vinogradarstvo u vinogradu, sajam vinogradarsko-vinarske opreme, strojeva, alata, repromaterijala, zaštitnih sredstava, vina i proizvoda od grožđa i vina te drugih poljoprivrednih prehrambenih proizvoda.



OCJENJIVANJE VINA I JAKIH ALKOHOLNIH PIĆA

Predstavite svoje proizvode (vina i/ili jaka alkoholna pića-JAP) sudjelovanjem u ocjenjivanju i natjecanju. Možda baš Vaš proizvod bude proglašen Šampionom 25. Sabatine. Ocjenjivanje po kategorijama vrše četiri zasebna povjerenstva, sastavljena od renomiranoh certificiranih ocjenjivača, a proglašenje najbolje ocijenjenih proizvoda tj. Šampiona događa se na Sabatini dana 7. studenog 2015. U propozicijama su navedene kategorije ocjenjivanja, te rokovi i lokacije za dostavu uzoraka.


PRIJAVA za ocjenjivanje kvalitete i izgleda proizvoda

PROPOZICIJE za sudjelovanje u ocjenjivanju

Vaše proizvode možete i samostalno predstaviti na Sabatini putem degustacijskog štanda na Burzi vina. Obrazac Prijave za izlaganje na Burzi popunjenog pošaljite do 20.10.2015. na fax. 021/348-408 ili mail info@zsd.hr


PRIJAVA za izlaganje na Burzi vina


SAJAM VINOGRADARSTVA I VINARSTVA

Predstavite posjetiteljima Sabatine Vašu tvrtku i proizvode/usluge na izložbenom štandu u oviru sajma, prijavom i rezervacijom izložbenog prostora na tel. 021 348 388


PROMOCIJA sponzora, donatora i izlagača
Opći uvjeti izlaganja na sajmu


KAKO JE BILO NA 24. SABATINI U MLINIMA

Sabatina2014

FOTO GALERIJA sa Sabatine 2014

NAGRAĐENI VINARI na Sabatini 2014

KATALOG izlagača i proizvođača Sabatina 2014

Izvješće sa Sabatine 2014

ARHIVA svih dosadašnjih Sabatina

ZAVRSENA SABATINA 2014!

U organizaciji Zadruznog saveza Dalmacije i Hrvatske udruge vinarskih gradova, pod visokim pokroviteljstvom predsjednika RH Ive Josipovica, u hotelu Astarea u Mlinima odrzan je 24. Medunarodni susret vinogradara i vinara Sabatina 2014.

Pokroviteljstvom su Sabatinu podrzali Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo poduzetnistva i obrta, Ministarstvo turizma, Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije, te Dubrovacko-neretvanska zupanija. Opcine Zupa Dubrovacka i Konavle pokazali su se izvrsnim domacinima Sabatine.




Prelistajte cijelo izvjesce sa Sabatine 2014




Visoki pokrovitelj

Predsjednik RH
prof. dr. sc. Ivo Josipović


POKROVITELJI

Ministarstvo poljoprivrede

Ministarstvo poduzetništva i obrta

Ministarstvo turizma

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije

Dubrovacko-neretvanska zupanija



MEDIJSKI POKROVITELJI

Slobodna Dalmacija

Radio Dalmacija

Mreza TV

Privredni vjesnik

Agroklub

AP Studio

Nova Zemlja



GENERALNI SPONZOR SABATINE
Messis
Distributer strojeva i opreme za
poljoprivredu i komunalna poduzeća



SPONZORI

DONATORI





Suorganizatori

Agronomski fakultet Sveucilista u Zagrebu
Institut za jadranske kulture i melioraciju krsa Split
Savjetodavna sluzba Zagreb
Hrvatski centar za poljoprivredu, hranu i selo Zagreb
Institut za poljoprivredu i turizam Porec
Procedo d.o.o. Split
Dubrovnik Riviera Hotels - Hotel Astarea
Opcina Zupa Dubrovacka
TZ Opcine Zupa Dubrovacka
Opcina Konavle
TZ Opcine Konavle
Udruga vinara Konavle
Hrvatski poljoprivredni zadruzni savez
Automobili antares
Poljoprivredna, prehrambena i veterinarska skola Stanka Ozanica Zadar

 
Copyright 2001-2011 Zadružni savez Dalmacije. Sva prava pridržana. Izrada i održavanje Novacom.